Kkardelenn1 Parlalina makattı canım kafası da çok yukarda yan bile durmuyor dedi o yüzden iki hafta sonrasına çağırdı makatsa gün veririm alırız dedi inşallah o hafta içinde alır diyorum bende gün geçtikçe korku artıyor oğlum 37+3 de kalbi durduğu için ölü doğmuştu 🥲
Parlalina Kkardelenn1 doktorunuz onu biliyorsa ona göre hareket etmeli zaten daha fazla tutmamalı bence
Edamurat58 Pamiramsi 34+1 den selamlarr 🫠 son haftalar zor geçiyo diyolardı bu kadarını beklemiyordum gerçekten taşıyamıyorum kendimi vücut agrım fazla sol ayak bileğim cok şişiyo ve sancılarım var haftaya gidicem doktora bakalım ne durumdayız artık gerçekten geçmiyo ama ya 😩
Kkardelenn1 Parlalina biliyor canım kendisi yaptırdı o doğumu da ama 37 de doğum olur dedi artık başı mu sonu mu göreceğiz on gün sonra
miniminibebek Pamiramsi 35+5 kaşık ağrılarından kasılmalardan mahvoldum ,progestan ,magnezyum ,nidicart hepsini kullanıyorum ona rağmen böyle ..zaman hemen geçsin istiyorum hayatımda hiç böyle zorlandığım bi dönem hatırlamıyorum.
Pamiramsi miniminibebek doktor bunun için ne diyor peki normal miymiş ya ben bugün de böyle afedersiniz yoğun ishal olmuşum gibi bir ağrı çekiyorum
miniminibebek Kkardelenn1 merhaba sizin kan sukandırıcıkarı kaçıncı haftada kesmenizi istedi acaba coraspin de kullanıyor musunuz 35 e girince kestim ama içim hiç rahat değil
Kkardelenn1 miniminibebek ecopirin kullanıyorum bende aynı işlevi görüyorlar ama henüz kesmedik 35+1 deyiz
Parlalina Kkardelenn1 hadi bakalımm hakkımızda hayırlısı sağlıkla alalım kucaklarımıza evlatlarımızı inşallah 🌸🌸🙏🏼💖
miniminibebek Kkardelenn1 bende ecopirin kullanıyorum :) buradakiler genelde coraspin dediği için öyle yazdım benım de kullanasım var ama korkuyorum da erken doğum olursa kanamaya sebep diye diğer yorumunuzda 37 de bebeğinizi kaybettiğinizi yazmışsınız öncelikle başınız sağolsun özel değilse ve kendinizi kötü hissetmeyecekseniz sebebini öğrenebilir miyim kan sulandırıcı kestiğim için benım de öyle olur mu diye evhamlarım var
Kkardelenn1 miniminibebek Allah razı olsun 🌸ilk bebeğimdi ve normal vitaminler dışında hiç ilaç kullanmadım onda görülen bir sıkıntı yoktu canım ani kalp durması oldu ve suyunun bittiğini öğrendik o gün bebeği vermedim plesentada yaslanma görüldü sadece ikinci hamilelikte oksapar başladık sadece 10. Haftada düşük oldu gelişmedi bu üçüncü hamileliğim kese görür görmez başladık hem ecopirine hem oksapara o zaman sormuştum ne zamana kadar diye bunlar 37. Hafta demişti doğum için de öyle demişti 33 de sormuştum ilaçları devam demişti ama bu defa sormayı unuttum genelde burda da hapı 32 den sonra kesenleri çok gördüm bir mesaj atacağım sanırım bende doktoruma biraz geç cevap veriyor ama bakalım ne diyecek benim kayıplar için verdi en başta bu arada pıhtılaşma sorunumuz yok baktırdık sadece önlem
miniminibebek Pamiramsi dün sormayı unuttum ya odadan çıktıktan sonra tekrar ağrılarım başladı geri dönüp soramadım :( ara ara o bahsettiğiniz ağrılar bende de oluyor gaz sancısı gibi
miniminibebek Kkardelenn1 çok geçmiş olsun başınız sağolsun benım de iki düşüğüm var öncesinde ama erken haftalarda pıhtılaşma testi verdiğimde yatkınlık vardı bunda bizde kese görür görmez başladık özeldeki 32 devletteki de 34 keselim dedi ben de korkuyorum daha var diye 🥲o sıra bi şey olurda farketmezsem diye inşallah sağlıkla kucağımıza alalım minnoşları 🌸
Sonnentala Pamiramsi doğumuma 6 hafta kaldı normal doğum olucak inşallah 4 -5 hafta sonra doğururum artık yoruldum hastane çantam daha hazır değil bilene onu hafta sonu yapmayı düşünüyorum veya haftaya
Pamiramsi Sonnentala maşallah sağlıkla gelsin, bende bir yandan hemen doğsa diyorum bir yandan da daha çok erken az daha dursun diyorum bi ortası arası yok 🥲
Sonnentala Pamiramsi öyle evet ama yoruldum artık çok yoruldum evimi artık silip süpüremiyorum şöyle uzun uzun mutfakta yemek yapamıyorum şöyle çamaşır ütü mis gibi heryeri piril piril yapmak istiyorum ama göbüsüm yüzünden olmuyor ama göbeğimide özlicem
tugcebaby1 36+1 agrılarım o kadar cok ki ödemim de ellerim kapanmıyor 37 de alacak dört gözle haftayı bekliyorum sanki bu hafta bana bitmeyecek ya