Hanımlar ne durumdasınız ?
Benim eklem yerlerim ağrıyor omzum bacaklarım belim… ve bunlara birer çözüm bulamadım henüz ve geçen hafta sancılarım başladı doktorum yine Progestan başlattı sancıları kasılmayı azaltmak için ama yine gün içinde ağrılarım oluyor 🥹 kızım dünyaya gelmeye hazırlanıyor 🥰
Bu arada öğrendiğim bir bilgiyi sizinle paylaşmak isterim
Plesanta 700 gr
Suyu 1500 gr
Rahim ağırlığı 1600gr
Ve bebek de yaklaşık 3 kilo üzeri olacak şekilde doğuyormuş 😅 yani aldığımız kiloların 7 kiloya yakını doğumda gidecek rahatlayabiliriz 😁🥰