Fahriye41 ben isim konusunda bıraz kararlarıyım ilk çocuğum da kendi isteğimı koydum bunuda istediğim koyucam çünkü bütün n yük annenin üstünde ben mesala onun bunu ismini koymadak hıc hoşlanmıyorum her yıl belli isimleri popüler meselâ Asaf gibi çok duyuyorum Asaf ismini