Deletedmom_808 20haftalik olduk cinsiyeti 2 gün önce öğrendim çok şükür kendini hep sakladi meğerse erkekmis 2 zıbın dışında bir şey almadım iki zibini da heves ettim meraktan aldım ilk oğlumdan eşyalar duruyor belki çocuk olur diye iyiki de atmamisim onları kullanıcam kıyafeti de toplu mağazadan alır çıkarım artık bu doğacak büyüsün toplu şekilde ihtiyaç sahibine vericem durumlr böyle en zoru da erkek ismi karar veremiyoruz napcam bilmiyorum esimin söylediğini ben beğenmiyorum oda benim dediğimi 😂