Deletedmom_808 18+3deyiz daha cinsiyeti ogrenemedik göstermedi sıpa kendini 😊😊 ama 13.hafatada doktr erkeğe benziyor demişti bende hep erkk hissediyorum nedense . Oğlumun kıyafetleri duuruyor hep erkk olursa ona nasip olacak bakalm . Yemek yiyemiyorum ya karnım deli gibi aç ama yiyemiyorum . Ev yemeklerinden soğudum galiba bu durumu yaşayan varmı 😊😊 daha kilo alımı olmadı bakalmaksime yüksek kiloyla gebe kalmıştım 3kg vermişim😊