Devran her tecrübe farklı gerçekten. Bana göre depend zorunlu ihtiyaç gibi bişey. Ped ileriki zamanlarda kanama azken olabilir bence ama önce depend şart kanama yoğun oluyor çünkü insan rahat edemez pedle. Makyaja gelince ben süslenip makyaj yapıp fotoğraf çekindim saçımı bile yaptım. Ama normal doğum olduğu için de olabilir. Çoraba gelince ben ilkinde ince çorap koymuştum ama kesinlikle ısıtmaya yetmedi. İkinci doğumumda havlu çorap koydum. Kişinin ne kadar kan kaybettiğine göre değişiyor bence bu. Kan kaybı arttıkça üşüme artıyor. İlk doğumumda benim yanıma UFO getirmişti ebeler o kadar çok üşümüştüm. Emzik ve biberon mama vs bence de gereksiz ama. Ben koymadım düşünmüyorum o konuda hak veriyorum. Bence ilk doğumu olan herşeyi koysun kendini denesin. Sonraki doğumda tecrübe olur☺️