Veyyyy ne çok şey yazılmış 10 adet bez ıslak mendil pişik kremi alt açma örtüsü iki adet hastane çıkışı biri 10 lu biri 5 li 1 adet ekstra zıbın 10 luda baddanye var eğer kış doğumu olsaydı ekstra kalın baddanye derdim neyse anneye depent nedir ya büyük boy orkid iç çamaşırı 1 adet pijama 1 adet eşofman takımı diş fırçası tarak ve toka vallahi kalkıp makyaj yapamıyo insan makyaj mazemesine gerek yok ben makyajlı gitmiştim doğumdan sonra ayılınca yıkadım zaten çorap falan bu mevsimde giyilmez çıplak ayak çık git işte terlikle 😂 abartmaya gerek yok bu arada 2. Doğumum tecrubeliyim ilk doğumumda bu listelere uydum çoğu eşya fuziliydi o yüzden böyle yazıyorum abartmaya gerek yok yok emzik yok süt sağma biberon bakın ilk önemli olan emzirebilmek aksi bi durumda zaten eczaneler hastanenin ayağının dibinde yada heryerde artık ebebek civil var hemen ulaşılabilirşeyler bunlar