ozgecanim Kızlar doğurdum ama başka bir hastane de sabah 09.47 gibi oğluşuma kavuştum şimdi kucağımda uyuyor vajinal doğum yaptım biraz kendimi toparlayı anlatıcam neler yaşadığımı🥹💖
10gamze Tugceelanaz sancın varken suni takılmıştır artı olarak bu yazan bayan sıfır sancı açılma sanırım herkesin bir değil benim ilk doğum 4saat diğeri sunile 24saat sürdü
Tugceelanaz 10gamze 2 doğumum sıfır sancı ile oldu Ve ilk doğumum 4 saat İkinçi doğumum 2 saat sürdü Sunı sancıyla
Ebrcmal Tugceelanaz hangi belirtiyle gittiniz hastaneye acaba kaçıncı haftada oldu mecburi mi baslatildi dogumlariniz Allah bağışlasın evlatlarinizi.
Tugceelanaz Ebrcmal 40+2 Kontrolle gittim yatışım yapıldı suyu azalmıştı bebeğimin 37+5 de aynı şekilde kontrolle gittim yatış yapıldı 39+3 kontrolle gittim 3-4 cm acılmam vardı doğumhaneye alındım
Ebrcmal Tugceelanaz hiç acilmasiz sancısız cok uzun sürer diye endişe içindeyim bende ondan sordum teşekkür ederim
Tugceelanaz Ebrcmal Her doğum kendine özel Hiç sancım yokken 3-4 cm ile hastaneye yatışım yapıldı som doğumumda aradan 1-2 saat geçtı 7-8 cm oldu ve benim sadece regl ağırısı gibi ağrılarım oluyordu. Rabbim kolay doğumlar nasip etsin. Önemli olan acılmanın hızlı ilerlemesi. Sancı illa olcak ve zorlıcak . Sağlıkla gelsin 🤲🏻