Ebrcmal
Her doğum kendine özel
Hiç sancım yokken 3-4 cm ile hastaneye yatışım yapıldı som doğumumda aradan 1-2 saat geçtı 7-8 cm oldu ve benim sadece regl ağırısı gibi ağrılarım oluyordu.
Rabbim kolay doğumlar nasip etsin. Önemli olan acılmanın hızlı ilerlemesi. Sancı illa olcak ve zorlıcak .
Sağlıkla gelsin 🤲🏻