ozgecanim Kızlar sancım çoğaldı çok ağrım var ama bebeğimin kafası hala çok gerideymiş ve açıklığım hiç olmamış ne yapacağım bilmiyorum 🥲
bebeklerim__ ozgecanim canim plates topu getirsin esin varsa onunla hareketler yap tuvalete diye kalkıp ılık suyla belinden aşağısına yıka suqat yap..Hadi sabaha kavuştuk mesajını alalim
ozgecanim esmaugurrr bekleyeceğiz ne zaman olursa diyorlar böyle imkansız gibi duruyor ama bilmiyorum sancılarım çok fazla
ozgecanim esmaugurrr evet hem kasıklarıma hem belime vuruyor şuan da çok kötü bi açılmam da olsaydı keşke hala daha sıfır açılma dört saat oldu
ozgecanim bebeklerim__ hareket falan yapmaya çalışıyorum ama işe yaramıyor zaten yattıkça daha çok ağrım oluyor
ozgecanim esmaugurrr doğuramadım hala🥲😓 Çok ağrım var fakat hiç açılma olmadı bebeğin kafası da inememiş hala napacağım bilmiyorum
Ebrcmal ozgecanim 2 gün nasıl çekilir ki acaba sezeryana falan almazlarmi hiç ilerleme yok sana da yazık 🙄
Ariadne ozgecanim acilmayi saglamak icin fitil veriyorlar devlette oluyor mu bilmiyorum bir sorup sansinizi deneyin isterseniz gunlerdir bitmeyen sanci Allah kolaylik versin
ozgecanim Ebrcmal annem ebeyle konuşmuş sezeryana alın çünkü kafayı yedim en son ağrıdan açılma olmuyor hiç 8 saattir saat 8 de doktorla konuşacağız eğer almazlarsa özele gideceğim
nurunuzgeldi ozgecanim epidural yaptırıp biraz daha sabredin çok beklemişsiniz zaten allah yardımcınız olsun