ErsBegAs kötü değil ama oooowww süper de diyemem😅 ama el emeği göz nuru sonuçta emek var ellerine sağlık .. ♥️sadece isim daha okunaklı olabilir belki . Fikir Olsunn diye model attım .. şimdiden kolay gelsin bende kendim yaptım kasnaktan insan kendisi yapınca daha değerli oluyor 😍

