ErsBegAs Ayseguls_baby 😍 bu daha iyi oldu dimi? miniminibebek ciddili miii? Balonlar vs de eklenince tam olacak 😍 aybalasmom inanın valla kaçıncı yapışımda en son böyle oldu 😍🥰 yaparsınız bence
aybalasmom ErsBegAs ay ellerinize sağlık çok güzel olmuş güzel günlerde kullanın😍😍 ben de kızıma kendi emeğimle yapayım istedim kaç kere denedim bi türlü olmadı. Görünce tekrar yapmak için bi heves geldi. Bugün tekrar denemeye başlıcam 😍
aybalasmom ErsBegAs ay inşallah böyle işleyip yastık yapmayı düşünüyorum. Eğer onu yapabilirsem hazır alma fikrinden uzaklaşıcam hem de kendi emeğim olacak kızım ilerde bakıp annem yapmış der🤭
ErsBegAs Eslem2112 aiiiiyyy teşekkür ediyorum bacııııı bacıııı çok uğraştırdı yap boz yap boz ama oldu en sonundaaaa