ErsBegAs Kızlar ama lütfen doğruyu söyleyin kötüyse de lütfen 🤗 2. Yapışım hala içime sinmeyen yerleri var sanki… Altına bu arada püsküller ponponlar gelecek ama… Olmuş mu? Pastel kahve tonlarda balonlarla ve ayıcıkla süslenecek kapı 🤭
momtobe__ ErsBegAs resimde bir sorun yok ama isimde igne ayarini sanirim yuksek tuttunuz ya da ipler farkli oldugu icin tam olarak isim okunmuyor harfler birbirine girmis r ve s harfini bi tık daha ayrı tutabilirsiniz emeğinize sağlık🤍
Ayseguls_baby ErsBegAs canım çok güzel olmuş sadece pars yazısı çok karışık duruyor belki isimleri biraz daha büyük işleyebilirsin 🤗
betic ErsBegAs ay ne kadar özenlisinnnn öncelikle imrendim eline saglık valla cok da güzel olmus bence gayet👍🏼👍🏼 Biz hazır getirtiyoruz valla 😄😄
10gamze ErsBegAs ben direkt tül parıltı ve gül ile yuvarlak kasnağa süsledim risk almadım ismide yazdırdım ekledim 🙈 olsun elbet olur
momtobe__ ErsBegAs kumasta delik delik bi goruntu olusur wn fazla ama igneyi sık batırırsanız o da olmayabilir
Busbuser 10gamze nasıl yaptınız malzemeleri nereden temin ettiniz. Ankara’da yaşıyorum bir 5yeee sordum çember ve süs bulamadım
Denizj ErsBegAs ayyy çokk tatlı bu. Punchta güzel olmuş ama üst yorumlarla hemfikirim harfler tam okunmuyor
10gamze Busbuser Bizim burada kapalı çarşı gibi yer var orada herşey bulunuyor benim hazır malzemelerle hazır gibi oldu isimide zaten malzemeciye aynalı şeklinde yazdırtıp yapıştırma yaptım
Ayseguls_baby ErsBegAs bence bunu kesinlikle yapmalısın çok hoş duruyor odasının kapısına asarsın evde de 😍