Siyahbeyaz_ Eslem2112 korunurken de olur ama eşin mi istemiyor korunmadan çocuk düşünun kzum. Böyle biraz ihtimal zor
Mariam2 Eslem2112 Canm bence ikimizin de herzaman çıkardığı çizgiler ya yane negatif ya yalancı pozitif yada bazen hani 2 3 miu yakalıyor testler bu kadar hepsi kotu çıkmaz ya
asil15 Eslem2112 hayırlısı canım ay şu testler boşa gitmesin de temmuzda hamisler postu açalım inşallah
nuraymommy Eslem2112 bacım ben 3 gün kala yaptım negatifti 2 gün kala çizgiyi gördüm ne kadar kovalarsak o kadar kaçıyor
prensesinannesii1 Eslem2112 aynen öyle bende korunuyorum ama her ay şüphedeyim ve bu platform de böyle sorular için var rahatsız olan yorum yazmasın bence