prensesinannesii1 Eslem2112 korunuyorsanız niye test yapıyorsunuz diyorlar sanki yasak mı ne😹korunurken test yapmayı çocuk istiyoruz gibi algılıyorlar aslında tam tersi korunuyoruz ama hamilelik görsek de üzülecek değiliz hani olursa baş göz üstüne
Mariam2 Eslem2112 benim eşim bişe demiyor da zaten artık da eczacı sınırım bozuyor ona ne ya kaç tane alırsam mal mal bakıyor parasıyla değil mı
Haticee11 Eslem2112 ben ikizlerimi adete 8 gün kala öğrenmiştim silik çizgi var göğüs agrisiydi sadece belirtim 🥰