Erva_41 Eslem2112 ama bacım her ay yapıyosun insanın şüphesi 1kere Olur 2 kere olur hadi 3 olsun ya seni hemen hemen her postta görüyorum beni ilgilendirmez tabiki ama kendine eziyet ediyosun korunma yap gitsin boşveeerrr
Eslem2112 Erva_41 bacım Valla zor çok zor büyütmek istememin tek sebebi bu yoksa hanileliği seviyorum bakması çok zor
Erva_41 Eslem2112 bende de iki tane var 3. İstiyorum ama cesaret edemiyorum şuan maddi yönden yoksa yapacam hemen bakmaktan korkmuyorum rahata ermeden bi tane daha büyütsem iyi olcak ama işte 🤣
asil15 Mariam2 ya benim çok uzak arac olmadan gidemiyorum artı burda öyle dolmus otobüs falan da yok sadece kocam götürecek
asil15 Mariam2 aynen canım ama ben hiç erken yapıp öğrenmedim hep günüm geçince yaptım sanırım bu sefer tutamıyor kendimi yinede ay sonunu bekliyorum
Mariam2 asil15 bende oyile öğrendim hep şupe vardı regle bı gün kala fenalaştım ve tamam dedim hamileyim
Siyahbeyaz_ Eslem2112 korunurken de olur ama eşin mi istemiyor korunmadan çocuk düşünun kzum. Böyle biraz ihtimal zor
Mariam2 Eslem2112 Canm bence ikimizin de herzaman çıkardığı çizgiler ya yane negatif ya yalancı pozitif yada bazen hani 2 3 miu yakalıyor testler bu kadar hepsi kotu çıkmaz ya