Deleted33000 benimde hareketleri çok hissetmeme sorunum Van bugün nst girdim biraz sancı çıktı hareket çok etmedi bi daha girdim nst ye doktor iyi dedi ama ben mi panik yapıyorum anlamadım haremet azalınca hemen gel dedi de gündi kaç hareket olması lazım