selin38 Kızlar bugün tam 38.haftaya girdik, hala hiç sancı vs yok ne zaman doğacak bu bebişler? Sizler ne durumdasınız, neler yapııyorsunuz
Zehraeminesimay selin38 bende bugün tam 38 haftalık oldum Perşembe günü doktor muayenesi var bakalım ne diyecek geçen hafta bebek baş aşağı pozisyondaydi 34 haftalıkken kanala girmiş dediler 36 da rahim ağzı yumuşamış dediler bakalım ne olacak her akşam yürüyüş yapıyorum en az yarım saat şimdi kalkıp cam silecem temizlik yapacam belim de ve alt karnım da ağrı var ama düzensiz inşallah sağlıkla gelirler
kedili1anne Merhaba hareketleri ne durumda ben 37 olucam ama hareketleri çok az Dün nst de girdim bi sıkıntı yoktu
T-aksoy Ben 36 haftadayım heublumenbad diye bitki karışımı var ona oturdum geçen gün ertesi gün nişan geldi direk bende ara verdim bir hafta sonra suya oturmaya başlayacağım ve yanında da ahududu yaprağı çayı içmiştim. Bu ikisi doğumun kolay olması ve rahim ağzını yumuşatmak için özellikle.
Hemsireezo selin38 37+4 teyiz. Bebiş makat geliyor. Yeri iyice daraldı dönemeyecek gibi duruyor. İlk doğumum 28.haftadan beri yaptığım pilates ve nefes egzersizleri yanıma kar kaldı sezeryan günü verecek cuma günü doktorum😅 hepimize mutlu sağlıklı pozitif doğumlar💕💕
dyann1 Hemsireezo bende aynı 37+4 üm bugün tekrar gıtcem benimki de hâlâ makat geliş dönmezse sezeryan demişti doktorum aksilik gibi bide 2 hafta izne ayrıldı kendi doktorum bugün başkasına gitcem eğer dönmezse bana sezeryan tarihi verir mi sizce
Hemsireezo dyann1 gelişiminde bir problem yoksa verir günü. Zorunlu sezeryan oluyor zaten. Benim 37+0 da kilo 3300 boy 51 cm tüm vücut 38.haftada olarak ölçtü. Yani bir haftada önden gidiyor. İstersen bekleriz dedi ama beklemeyede gerek görmüyorum. Sizde tüm değerlendirmeleri sorun uygun görürse gününüzü alın🥰
Almina09 selin38 Biz 38+1′iz ara ara kasılmalarım oluyor ama nazını çekmicez beyfendinin 3 gün sonra planlı sezeryan hayırlısıyla 🥰
dyann1 Hemsireezo iyi maşallah benimki gerçi haftasıyla uyumlu bekleriz büyük ihtimalle sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
Sevinc44 selin38 yarın tam 38 oluyorum. Dün biraz vajinada baskı hissediyordum ama anlık olup geçiyordu. Ekstra bir şey yapmıyorum çünkü aşırı derecede uykusuz ve halsizim 🥲 Ahududu çayına baslıycam bugün
Anonimmommy selin38 34 den beri düzenli sancım var 38+5 im erken doğcak dediler bekliyorum hala sancı da çıkıyor 😂
MaviNur25 selin38 bizde yarın 38 oluyoruz inşallah 4cm açıklıgımda var ama hiç sancı agrı yok nasıl gelicek bilmiyorum bian önce hayırlısıyla doğmasını istiyorum normal şekilde 😓
babyloving MaviNur25 canım bebek hareketlerin nasıl çok sert mi aynı haftandayız seninle sayıyı musun günde kaç hareket ettigini
Esnef Bebiş kiloları nasıl bu hafta da bende persembe 38 olcam 37 de 2.900 civarı falandı sanırım yanılmıyosam persembe gün vercek sanırım dr um Ara ara sancım oluyo kasıktan dayanılmayacak gibi ama geciyo yalancı sancılar sanırım
Slhls selin38 ben de bugün tam 38 oldum ve hiçbir şey yook hatta bebeğin ayaklarını hâlâ yukarıda hissediyorum😂
Deleted33000 selin38 38+4 üm beklemedeyim bı ara yalancı sancılarım vardı ama şimdi o da yok bikac gündür bebeğin hareketlerini de az hissediyorum yarın kontrolüm var heyecanlıyım bı yandan da korku var
babyloving Deleted33000 benimde hareketleri çok hissetmeme sorunum Van bugün nst girdim biraz sancı çıktı hareket çok etmedi bi daha girdim nst ye doktor iyi dedi ama ben mi panik yapıyorum anlamadım haremet azalınca hemen gel dedi de gündi kaç hareket olması lazım