aysedn 38+5 te doğum yaptım 3 gün nişan geldi kasılmalarım artınca nst ye girdim düzenli 5 dk da bir sancı çıktı ama açılmalarım çok zor ilerledi 16 saat sancıdan sonra doğum yapabildim çok şükür umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰
Damla_g28 selin38 38+1 ilk hamileligim hiç bir bilgim yok ne gelen var ne giden beklemedeyiz bakalım hanım efendi ne zaman gelecek cuma kontrol var inşallah ☺️
Damla_g28 Mormenekse-06 valla cano haftada bı gel dedi devlet takipliyim randevu bulamıyorum 2 haftada bı anca 36da başladı ama nst