Sahra25 merhaba benimde 29.haftada bir tur dolanmıştı bebeğim baş gelişli 32 de tekrar gittim hevesle açılıp açılmadığını sordum ama hala aynı idi bir tur şeklinde. Ama benim doktorumda korkmamam gerektiğini bebekte bir sorun olmayacağını iletti. Ancak doğumu etkilediğini düşünüyorum çünkü bana niye telaş ediyorsun zaten sezaryen olcan, normal olsaydı sıkıntıydı demişti.