Nazli_3009 bu arada ben bunu yaşadım diye siz yaşayacaksınız diye birşey yok her bebek her doğum farklıdır inşAllah çözülürde normal yaparsınız ben çok ümit ettim ama olmadı ve doktorum beni çok güzel bir sezeryan doğumla karşıladı yani suan 49 gün oldu ben doğum yapalı gayet iyiyim ilk 3 gün zor oldu ama geçti.. yani her doğum aynı değil o yüzden ümidinizi kaybetmeyin 38. Haftada son kontrolunuzu yaptırın eğer ki hala kordon varsa bu durumu doktorunuzla karar verin yani başı doktorlarda doğurtuyor çünkü kordonla ama tabi bebeğin durumu çok önemli bu süreçte benim bebeğim o kordonla sıkıştı yani içerde