Kızlar en son 31+5 günlüktüm kontrole gittik doktorum henüz makat geliş dedi ve kordon dolanmış boynuna 2 tur şükür bir sıkıntısı yok dedi herşeyine baktılar ama eğer ki dönse bile kordonu çözülmezse normal doğumla bebeği riske atamam dedi çünkü tek tur dolanmamış 2 tur olduğu için sezeryana alırım dedi..
Kızlar eğer dönerse döndüğünde kordonunu açar mı acaba ya ve 2 tur kordon dolanması engel mi normal doğuma yani çok üzüldüm bilmiyorum ben ameliyat olmak istemiyorum..