[silindi] reglim 12sinde olması lazımdı,ben 4-5 gün önceden öğrendim ama kan testini 10 haziranda 34,1 ile öğrendim sonra tekrardan 16sında verdim beta 800 çıktı 🥰bir dahada vermedim ama içim içimi yiyoorrr biran önce diğer hafta olsa diyorum sizde durum nedir 🥰bu arada son adet tarihim 19 Mayıs ☺️