Pnrdrsn [silindi] evet dün gittim kese 16 mm olmuş. Bebeğe dair oluşum görüyorum dedi. 1 hafta sonraya randevu verdi🤷 biraz daha sabır yani ☺️
Mamiko_2020 [silindi] Salı günü kesin gidicem 🥰daha fazla dayanamam o zaman 6+1 olucak iyi kötü belki kalp atışını duymasakta görme imkanımız olur diye düşünüyorum 🥰🙏🏻
[silindi] Mamiko_2020 ben de bugün gidecektim normalde ama doktor izne çıkmış gidemedim mecburen haftaya gideceğim