Kizlar 4+3 biz. İlk sonuç 161 çıktı. İkinci c.tesi yaptırdım 377 çıktı. Şimdi buna göre bu gün 700 civarı Çarşamba 1400 ve cuma 3bin oomasi gerekiyor ya. Bu nasıl 4+3 oluyor o zaman 😂 yani böyle olunca ben keseyi nasipse tam 5 haftaliktta öğreneceğim doru mu ? Yada bebek daha mı büyük 🙃😂😘😍🥰🥳