coolmom1 benm bat 4.
9 mayısta kalbi atmıyor diye kürtaj oldum doktor bir ay bekleseniz yeter dedi ama biz yine de garantiye alalm diye 2 ay bekleyelm demiştik. Ancak 1-2 kere korunmasız ilişki yaşadık. Şimdi de ilk gebeliğimde ki gibi arada kasık ağrım oluyor. Hem çok korkuyorum hem de daha çok erken diye test vs yapamıyorum. Sizde durumlar nasıl