coolmom1 Papatyam--01 Herkes awox öneriyordu eczanelerde de kolay kolay bulunmuyor ben iyi bir marka olduğunu duymuştum
coolmom1 A_nuur19 Ben göremedim ama kaç gün var regl canım erken de olabilir bir de marka güvenilir mi bilmiyorum yalancı pozitifler hayal kırıklığı yaşatıyor dikkat et
A_nuur19 coolmom1 6 gün vardı freely marka zaten sevinmedim umudum da yoktu rastgele yaptım hemen silik çıkınca şaşırdım ama yalancıdır kesin
coolmom1 Papatyam--01 Aaa canım awox yalancı pozitif vermez diyorlardı çok merak ettim sonucu paylaş bizimle mutlaka Hadi hayırlı haberlerrrr 🌸
coolmom1 A_nuur19 Evet canım bir başka marka ile regl tarihine yakın dene bunlar insanı yanıltabiliyor
Papatyam--01 A_nuur19 Beni geçen ay yanıltanlar softec artımed birde n ile başlayan bir marka vsrdı. Direk yalancı pozitif
demom Papatyam--01 nimo direkt. Benim de hala çantam da taşırım o ilk heyecan nasıl hayal kırıklığı yaşamıştım ah ahhhh Şimdi 9 gün sonra. Adet günüm ama 3 gündür ara ara karın ve kasık ağrısını yaşıyorum inşallah yalancı belirti değildir.
Papatyam--01 demom evet nimo niye hala satış devam ediyorsa çok üzücü. İnşallah vardir kuzum ben de kan verdim bugün Awox ta çizgi görünce
birumut_ coolmom1 evet yapay zekaya sorduğumda belirtileri ikisi de olabilir diyor kafam karışıyor günü beklemek de çok uzun sürüyor
Hatice_11 demom bu ay bende senin gibi denedim bir gebenin günlüğünden aldım 🌺 pozitif olursa mutlaka bana da haber ver