Papatyam--01 Kubragocer canım ben uygulamadan takip ediyordum hep. Tam yumurtlama günümde olmadı ama öncesi ve sonrasında oldu büyük ihtimalle 12, 13 gün geçtikten sonra idrarda göründü.
Salise2 Papatyam--01 canım benim de aynı senin gibi. Testte gölge bi çizgi var ama hamilelik var mı bilemiyorum ya heyecanlandıö
Salise2 Papatyam--01 4-5 temmuz çok düzenli değil daha geç de olabilir. Ama ovulasyon takibi yaptım yumurtlamanın üzerinden 12 gün geçti
Papatyam--01 coolmom1 ayyy çok bariz hemen kan ver predictor değil mi hemde. Bebişin Allahında izniyle seninle 😍🌺
asil15 coolmom1 hayırlısı olsun sağlıcakla ilerlesin inşallah ben ve burda bekleyenlerde regli olmaz inşallah diyelim
NurellA9ocak Serone Benim bat 5 Tüm belirtiler hem var hem yok psikolojikte olabilir kaset test yaptım negatif