A_nuur19 coolmom1 benimde var bı yandan ama sürekli negatif gördüğüm için yine öyle olucak kesin alıştım tek çizgiye 🥺
Yusufunannesi_ coolmom1 benim de bat 29 Haziran, üstelik 7. evlilik yıldönümümüz. O gün test yapacağım, inşallah vardır da en güzel hediye olur 👶🏻🙈
coolmom1 Cimcime30 Canım öyle düşünme yaaa umut her zaman var üzme kendini aslında bırakmamız lazım bu kadar takiple beynimizi çok yoruyoruz
coolmom1 Papatyam--01 Herkes awox öneriyordu eczanelerde de kolay kolay bulunmuyor ben iyi bir marka olduğunu duymuştum
coolmom1 A_nuur19 Ben göremedim ama kaç gün var regl canım erken de olabilir bir de marka güvenilir mi bilmiyorum yalancı pozitifler hayal kırıklığı yaşatıyor dikkat et