A_nuur19 Benimde bat 1i aranıza katılabilir miyimm🥰🌸 İçim de bı his var pozitif diye ama hiç umudum yok sürekli negatif görmekten sanırım. Rabbim hepimize pozitif görmeyi nasip etsin inşallah 🌸
Ege_annesi Benimde 2 Temmuz kızlar mayıs da düşüğüm var nedense içinde var gibi bir his kaplı inşallah tekrardan nasip eder rabbim ❤️
NurellA9ocak coolmom1 Ben öyle olduğunu düşünüyorum, adetim 3 temmuzda bu belirtilern olması için çok erken, normalde bir iki gün önce kaşık ağrım olur
A_nuur19 coolmom1 benimde var bı yandan ama sürekli negatif gördüğüm için yine öyle olucak kesin alıştım tek çizgiye 🥺
birumut_ coolmom1 evet yapay zekaya sorduğumda belirtileri ikisi de olabilir diyor kafam karışıyor günü beklemek de çok uzun sürüyor
coolmom1 Eslem2112 Ne yaptın bir daha test yaptın mı koyulaşma gözlemleyecek misin haberdar et bizi de 🙈
hayaller-guzel Eslem2112 canım beklesen daha sağlıklı olmazmı zaten birşey kalmamış insanın psikolojisi bozuluyor o yüzden söylüyorum kafanı başka şeylerle meşgul et bence
Marshmellom coolmom1 benimde bat 3 bugün sabah dayanamayıp test yaptım ben beyaz 🤣daha erken biliyorum ama yine de şansımı deniyim dedim