coolmom1
Kimyasal gebelik geçirdim Ocak ayında, adetimin gecikmesiyle anladım, hiç baş ağrım olmaz normalde felaket bi baş ağrım vardı kasıklarım ağrıyordu ve sürekli göğsüm kaşınıyordu dolgunlaşmıştı zaten, bu ay tekrardan düşünüyoruz yumurtlamanın üzerinden 5 gün kadar geçti baş ve kaşık ağrısı dışında bi belirtim yok