Mzgnn0234 yok uzulmyiorum ki daha çok vaktmiz var meraketgim şu bugün sadece leklenme oldu 1 saat once daha gelmedi Regl başlar biliyorum ama bu hormon testi regl inkci gün yapılması lazım ya yarın olmaz değil mi daha tamamen gelmedi o durum pek anlamadim