Mzgnn0234 Merhaba kızlar benim bat 1 Buda dün yaptığım test Bebetime erken gebelik yarın bi daha yapacam sonra kan veririm. Belirtilerim bel kasık ağrısı
Mzgnn0234 mm_m954 gecmesi iyi bari varsa net çıkar canım eczane çok uzak bi yanim gir diyor bi yanim yarın daha net olur heryer açık olacak zaten bilmiyorum gitmem yarını beklerim heralde
Ege_annesi Mrsakar bende aynı sizin gibiyim belirti filan düşünmek istemiyorum bat 2 yerken gebelik testi yaptım hiçbir şey çıkmadı
Mzgnn0234 mm_m954 canım gecikmene göre biraz daha net olması gerekirdi. Geç mi yumurtladın bu ay. Belki daha erkendir test için
mm_m954 Mzgnn0234 13 haziran ama pembe çizgi bide o kadar lavaboya çıktım hemen çıkardı bu test 1 saat sonra kuruma veriyor ama hemen gordum
Mzgnn0234 mm_m954 silik var gibi ama testin kendi kuruma çizgisi de olabilir istersen iki gün sonra tekrarla insallah vardır canım