keyfimin-kahyasi-misin Yazmelegi_ kız daha cooookkk yeni 🥹🥹🥹Erken ogrenmek seni çok etkiler stres yapar 🥹
Yazmelegi_ keyfimin-kahyasi-misin kankiii valla 3+5 gözüküyor 🥹🥹 ayin 8 inden önce bidaha kan veremem sağlık ocağında ki doktor yook ama Kadın doğuma bulursam randevu ona giderimmm
Yaprakunallar Yazmelegi_ hayırlı olsun çok sevindim 🥰 bende bebetime markayla test yaptım sence bendede varmı adeti im 8 temmuzda olcak 7 gün var
Yazmelegi_ Yaprakunallar o markayı bilmiyorum ama bulabilirseniz awox alın yoksa kan verin daha net olur ❤️