yaseminkarakus0728 babymom2026 bende 23 Haziran’da adet olmam lazımdı ama olmam pek düzenli değildir adetim ama test yapıyodum hep negatif çıkıyodu bugün ilk idrarla yaptım ikinci çizgi de var hafiften bakalım pazartedi kan vericem. Adete göre 6+2 ama şüpheli birlikteliğe göre 3+4. Varsa eğer büyük ihtimalle geç döllenme
coolmom1 Kızlar benim de 3 Temmuz bat 🌸 Çok heyecanlıyım sanki bu ay başka diyorum ama öyle istediğim için mi bilmiyorum aslında bugün test yapabilirim 6 gün önceye kadar olan erken gebeliklerden ama 1 Temmuz beklemek geçiyor içimden 🥹 Sizde durumlar neler
Yazmelegi_ coolmom1 ben test yaptım hafif gölge çıktı ama yinede pazartesi bidaha bidaha yapmak istiyorum sonra kan vermek istiyorum benimde bat 3
Melooom0203 Yazmelegi_ hiç bilmiyorum bir senedir deniyoruz artık pes ettim yine yok diye düşünüyorum
Mrsakar Testlerim kargoda kaldı mecbur pazartesi yapacağım Bat telefonuma göre 1 Temmuz gösteriyor zaten, belirti yok gibi hissediyorum dinlemek istemiyorum kendimi geçen ay dinleye dinleye midem bile bulanmıştı kokulardan ama boş çıktı 😂
Ege_annesi Mrsakar bende aynı sizin gibiyim belirti filan düşünmek istemiyorum bat 2 yerken gebelik testi yaptım hiçbir şey çıkmadı
Siyahbeyaz_ https://hizliresim.com/875qyi5 awox marka 3 gün falan oldu yapalı. Bu sefer yaniltmaz inşallah. Adete 3 gün kaldı,🙈
Yazmelegi_ AtlantisKralicesi bugün tekrar test yaptım buna pozitif bundan önceki de pozitif bugün kan vercem inşallah ❤️🥹