Petunyaela valla 10.cu seneme giricem bir kızım bir oğlum var ve şuan üçüncü çocuğumu kucağımıza almayı bekliyoruz nasipse ve asla pişman değilim dünya ya yine gelsem evleneceğim kişi eşim olurdu hiç tereddüt etmeden 🥰💜 iyi ki tanımışım iyi ki sevmişim hiç pişmanlığım yok elhamdülillah inşallah da olmaz 🤲