10 gün önce doğum yaptım , dün anlaşmalı boşanma davamız vardı , Tanıdığım güne lanet olsun o kadar yanlış bi insanla yola çıkmışım ki kendime yazık etmişim şimdiki aklım olsa asla evlenmezdim ben çok emek verdim ama o anlamadı pisliklerini bırakmadı bende bebeğimi kendim daha iyi büyütürüm diyip açtım davayı.