Geç evlenenlerdenim 3. Yılımız doldu kesinlikle bir daha evlenecek olsam eşimi seçerdim.Keske erken bile olsaydı ve evlenseydim derim hep eşime.Aklima geldikçe iyi ki başımda olduğu ve benim eşim olduğu icin sukrettigimi de söylerim her zaman. Allah’ım bekarlara da hayırlı eşler nasip etsin.🤲☺️🌹