Petunyaela 2.5 yıllık evliyiz iki kızımız var biri 19 aylık diğeri 4 aylık iyi ki eşimle evlenmişim diyorum annemi ve babamı kaybettim o bana sırf eş olmaktan ziyade kocaman bir aile oldu iyiki o 🙏 Allah hiç kimseye pişmanlık yaşatmasın doğru insanlarla herkesin mutlu bir ömrü olsun inşallah 🌸