Dilekzamn Mirayy_21 oğlandan kalma zıbınlar var tek renkli günlük giyebileceği takımlar aldım e bebekten pijama altı aldım bu patikli olanlar rahat oluyor evet çok yazlık birşey almadım İstanbul’da serinliyor ağustos sonu gibi havalar
Mirayy_21 Dilekzamn bende kocaelideym alt üst takım bide tulum aldm haatane çıkışı ama ↉ ay 3/6 ay bişey almadım 6 ay sonrası için kışlık bi kaç bişey aldım ayaklı da almak istemiyorum ayaksız daha rahat ayaksız da bulamadım
cauuv1 32+3 teyim sadece yıkayıp ütüledim daha da bisey yapmadım zorunlu sezeryan olcak 2. Kez dogum da 4 agustos insallah, yarın belki hastane cantası hazırlarım modum olursa bi niyetlendim😂
deniz_95 2cocuk2kopek ya herkes erkenden almış günleri onu fark ettim😂😂 bana doktor 34-35’te tarihi konuşuruz demişti ama çarşamba gittiğimde konuşacağım. Sayılı gün daha çabuk geçiyor 😂😂
Zeynoblue Dilekzamn bizde 32+3 bizimde uygulamaya göre 12 Ağustos maşallah çoğunluk ikinci bebişleriniz bizim ilk bebeğimiz bizde ne alacağımızı bilmiyoruz yaşadığım yer çok sıcak bakalım neler bekliyor bizleri 🌸
Semy1991 ReyHalVe21 şuan 31+5 haftayim ikinci sezeryan olacak inşallah o nedenle 38 .haftada alırım dedi doktor geç olmadan
ReyHalVe21 Semy1991 31+6 bende benimde ilk haftalar olur dedi bir ay sonraya tekrar randevu al dedi o zaman belirleyecek tam gününü 🥹🫠🥲
Parinas Dilekzamn çok az kalmış sağlıkla kucağınıza alın 🤩benim de Ağustos sonu ama normal doğum bekliyoruz belli değil o yüzden ama bebek iri olduğundan erken geleceğini umuyorum 🥴
Dilekzamn Parinas sağlıkla gelsin inşallah 🙏 normal doğum biraz belirsiz tabi tarih yönünden hayırlı tez zamanda kavuşun 😍
2cocuk2kopek deniz_95 ben 19 da geçebildim kendi doktoruma baya bi mesafe var çünkü bana 19 da dedi direk şuan 29+4 dün kontrol vardı hatta hastaneden doğum fiyatı aldık tarih söyleyip
Nimpheloss Hamisbirisi1 Ben de 31+0 ilk olduğu için ne zaman gelir belli değil tabii. Hastane çantası falan hazırlamadım. 34. Haftada memlekete gitmeyi planlıyorum orda ayarlarım her şeyi diye düşündüm.
sedakyhn Dilekzamn 31+1 haftalığız dün doktor kontrolümüz vardı ikinci hamileliğim sezeryan olduğu için sordum herşey yolunda giderse 15 Ağustos da dogumumuz 😊 rabbim.hayirlisiyla çocuklarımızı kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Dilekzamn sedakyhn benim 2 hafta daha var kontrolüme bebişiniz kaç kilo olmuş tabi söylemek isterseniz ne dedi doktor merak ettim
Semy1991 ReyHalVe21 hayırlısı ile sağlıkla doğsun bebisler ☺️yaz bebeği de naisl olur nasıl giydirsem bilemedim.kizim Şubat doğumluydu ne güzel kat kat giydirdim