Dilekzamn sedakyhn benim 2 hafta daha var kontrolüme bebişiniz kaç kilo olmuş tabi söylemek isterseniz ne dedi doktor merak ettim
Semy1991 ReyHalVe21 hayırlısı ile sağlıkla doğsun bebisler ☺️yaz bebeği de naisl olur nasıl giydirsem bilemedim.kizim Şubat doğumluydu ne güzel kat kat giydirdim
ReyHalVe21 Semy1991 benim büyük oğlum ocak doğumluyum bende öyle giydirmiştim ortanca olan Haziran’da doğdu kısa kollu sıfır kollu zıbın giydiriyordum banyo yaptırdıysam uzun giydiriyordum yanlış hatırlamıyorsam çünkü her yer açık ceyranda kalır diye
Arzu19988 Dilekzamn agustos sonu insAllah ama.hic bir hazirlik yapmadim bence cok erken 35de yapmayi dusunuyorum cantami filan o zaman hazrlicam
Egss Şu an 32 haftalığım ama daha çanta falan hazırlamadım, biraz doğum korkusu da oldu galiba sanki çantamı hazırlasam doğuracakmışım gibi hissediyorum
Mirayy_21 Dilekzamn bende kocaelideym alt üst takım bide tulum aldm haatane çıkışı ama ↉ ay 3/6 ay bişey almadım 6 ay sonrası için kışlık bi kaç bişey aldım ayaklı da almak istemiyorum ayaksız daha rahat ayaksız da bulamadım
TAkilicci Dilekzamn 31+5 haftada kızım oğlum vajinal doğum indi kızımda öyle olursa gün belli değil ☺️ bütün eksikleri aldım ama yıkama ütüleme hazırlanma kısmına geçmedim temmuzun 3. Haftası gibi yaparım o işleri de temizliği de ☺️
2cocuk2kopek Mervenur09 ben bu muayenede öne aldırmayı düşünüyorum ya oğlum 1. Sınıfa başlayacak ben doğurcam 1 hafta sonra okul . O kadar bekletmesine gerek yok beni 38 de falan alsın🙈