Hizliveofkeli Olabilir cihazdan cihaza bile fark ediyor. Ben o haftada kendi doktoruma gittim kese gördü. 3-4 gün sonra devlete gittim alttan bakmasına rağmen görmedi. İçinizi ferah tutun haftaya görünecektir inşallah
Busranur_mnts asil15 Hashasim2020 YyyyYasemin Hizliveofkeli vilanelle kızlar bugün verdiğim kan sonucu 1990 çıkmış artışa göre normal ama kese görmek için yeterli değil galiba bugün hafif tek seferlik kanamam oldu devamı yok kahve leke geliyor az. Önceden de oldu böyle gebeliği öğrenmeden önce evde progestan var önceki gebelikten kalmıştı chatgbt kullanmakta sıkıntı yoktur destekler dedi birkaç gün kullansam mı acaba
Busranur_mnts vilanelle yumurtlama bikaç gün geç oldu o yüzden galiba bakalım hayırlısıyla haftaya görürüm inşallah <3<3
vilanelle Busranur_mnts kullan nolacak hepimize veriyolar kanama yokken bile, zararı olacağını sanmam
asil15 Busranur_mnts goremeyebilirsin canım kırmızı değilse korkma ama yinede bir doktora git hayır evdeki ilacı kullanma belki iğne yaparlar tek seferlik
Hizliveofkeli Busranur_mnts gebelikte progestan kullanmanın zararı yok. Kanama olduğunu duysa doktor verir zaten. Tabi doktora gitmen en doğrusu olur. Gitme şansın yoksa bence kullan. Fitil olarak kullan demişti bana doktorum. Daha etkili sanırım.
Busranur_mnts YyyyYasemin eşimin müsaitliği yok vardiyası denk gelmiyor hastane uzak 2 araba gitmem lazım cumaya anca götürecek eşim şimdilik aşırı bi ağrım başka aktif kanama yok çok şükür hafif kasık ağrılarım oluyor
YyyyYasemin Busranur_mnts anladım canım telaşlanma inşallah kucağına alırsın sağlıkla ama bence doktoruna sormadan bişey kullanma
Nurkl Busranur_mnts benim beta 7000 de gittim 4+5 Ken görüldü ama değerim yüksek olduğu için , sizin geç dollenmedir :) telaş yapmayın normal gorememeniz
Busranur_mnts vilanelle bana da leke olunca hemen vermişlerdi de fazla kullanamadan düşük yapmıştım evde duruyor kutu
Busranur_mnts asil15 evet erken gitmişim beta 1900 çıktı zaten akşam düştü sisteme kanamam yok şuan hafif leke var azalıyor gibi inşallah geçer gebeliği öğrenmeden önce de böyle 2 defa az bi kanamam olmuştu hemen geçmişti
Busranur_mnts Seymabc sabırsız bir ben 🤣 sizin görünebilir aslında beta değerine göre değişiyormuş demekki ben diğerine 6+2de gidicem inşallah
Sosyalbiri Busranur_mnts canım alternatif bir doktora ya da doktorlara görünmelisin bence. 1 hafta beklemek yerine Pazartesi gidebilirsin.
Busranur_mnts Sosyalbiri leke geçmezse acile gidicem bugün bi bakayım azalıyor gibi gebeliği öğrenmeden 1 2 gün önce de tek seferlik kanamalarım oldu ilişkiden sonraydı hemen geçti sonrasında