Hizliveofkeli Busranur_mnts gebelikte progestan kullanmanın zararı yok. Kanama olduğunu duysa doktor verir zaten. Tabi doktora gitmen en doğrusu olur. Gitme şansın yoksa bence kullan. Fitil olarak kullan demişti bana doktorum. Daha etkili sanırım.
Busranur_mnts Hizliveofkeli kanama tek seferlik oldu dün de çok ayakta kaldım yoruldum ondan olabilir belki hafif leke var o da geçmezse giderim bi önceden de olmuştu ama geçmişti
Busranur_mnts asil15 evet erken gitmişim beta 1900 çıktı zaten akşam düştü sisteme kanamam yok şuan hafif leke var azalıyor gibi inşallah geçer gebeliği öğrenmeden önce de böyle 2 defa az bi kanamam olmuştu hemen geçmişti
Busranur_mnts Seymabc sabırsız bir ben 🤣 sizin görünebilir aslında beta değerine göre değişiyormuş demekki ben diğerine 6+2de gidicem inşallah
Busranur_mnts Sosyalbiri leke geçmezse acile gidicem bugün bi bakayım azalıyor gibi gebeliği öğrenmeden 1 2 gün önce de tek seferlik kanamalarım oldu ilişkiden sonraydı hemen geçti sonrasında
Busranur_mnts Rabiay2 inşallah canım çok sağol şimdilik hafif lekem var o korkuttu beni de diğer kontrolüm cumaydı eğer geçmezse salı günü giderim inşallah
Ipekyldz 5+3 kese görüldü kalp atısı yok bebek de görünmedi beta 36.684 bu değere göre çoğul gebelik olabilir dedi ama bunu da 3 hafta sonra anlayabiliriz en net o zaman gel bakalım dedi başına gelen var mı 5+3 de sizde beta kaç tı
Busranur_mnts Ipekyldz ben dün de kan verdim beta 1998 çıktı kese görünmemesi normal benim yumurtlama da geç oldu biraz
12245 Busranur_mnts ben 5 haftalığım 3 gün önce keseyi gördük cuma gel bebeği görelim dedi içini ferah tut görünür