Ceydaaas1 Bende 35+1 im acayip agirlastim ve sıcaklar bunalttı iyikide önceden bebeğin kıyafetlerini yıkayıp utulemisim valizimi hazırlamıştım şuan hicbirsey yapacak halim yok hediyesi cikolatalikalrina kadar herşey hazır şükür
Ceydaaas1 Rosegold27 sizinde ayaklarınız şişti mi benim com şişti ayakkabılarım olmuyor evin içinde bile sislikten çok yürüyorum
Rosegold27 Ceydaaas1 biraz fazla yürüsem biraz fazla hızlı iş yapsam evde o günün gecesi emekleyerek lavaboya gidiyorum😅😅
2424aa Rosegold27 36+5 haftalık olduk çok şükür çantanız hazır küçük beyefendimi bekliyorum artık 7 temmuz gibi doğumum olacak Allah’ın izniyle 2. Oğluşum sağlıcakla gelsinler inşallah 🥰🙏🏻
Fatmanur1234gk Rosegold27 35+2 de yim belim ağrıyor dünden buyana yatsamsa geçmiyor ara ara giren sancılarım ve karında tek tarafta toplanma var.Herşeyimiz hazır ama galiba ben hazır değilim🥹ilk gebelik…
Rosegold27 Fatmanur1234gk canımm bacak arana iki kat yastık koy by haftalarda bel ağrın için ve evet tek tarafa toplanma başladı bendede sağlıkla gelsinn🩵💕