Rosegold27 35deyim herşey hazır yarın beşiğini kuracağım nevresimini sereceğim dün evi temizlettim camlar perdeler felan halloldu halıları yıkamaya verdim haftayada ben kuaföre gidip son hazırlıkları yaptım mı ağda felan tamamım 😁😁 kafam rahat bir şekilde bekliyorum bebeği yiyip içip yatacağım artık