38+4 çantası hazır ama hastaneye karar veremedim :( kızlar siz neye göre seçim yaptınız özel hastanede doktor takipliyim ama hastane yetersiz yoğun bakım ünitesi falan yok , devlet hastanesi kadın doğum hastanesi fazla donanımlı orada da doktor seçemiyorsun normal olursa doğumu ebeler yaptırıyor , bir türlü karar veremedim fikirlerinize açığım