GirlandBoy_Mom LadyX 35+4 te gitmiştim canım o zaman normal doğum pozisyonunda dedi çatı muayenesi yapıldı başı kanala yerleşmemiş yukarıda halen dedi
07-humeyra GirlandBoy_Mom sizin tam donmus mu benim syrekli donuyor ne zaman yerlescek acaba sezeryana kalmak istemiyorum
Deleted33000 GirlandBoy_Mom evet valla çok zorlanıyorum artık bide en ağır zamanlarım sıcaklara denk geldi
1kopek1bebek GirlandBoy_Mom bi küçükte erken aslında az daha sabretseydi minik kuşş. 35+6 da doğum yapmıştı arkadaşım çok şükür küvöze bile girmedi dilerim sağlıkla alırsınız kucağınıza🤍
GirlandBoy_Mom 2Princess1Mom evet kuzum ya inmiş böyle inince kanala da girmiş diyorlar ama bilmiyorum
GirlandBoy_Mom Burcin_gulen benim 2 . Gebeliğim senin kaçıncı canım ilk den sonra süreç daha hızlı ilerliyormuş