GirlandBoy_Mom 2Princess1Mom evet kuzum ya inmiş böyle inince kanala da girmiş diyorlar ama bilmiyorum
GirlandBoy_Mom Burcin_gulen benim 2 . Gebeliğim senin kaçıncı canım ilk den sonra süreç daha hızlı ilerliyormuş
GirlandBoy_Mom Burcin_gulen benim ilki 37 nin sonu gibi düşmüştü kişiden kişiye değişir tabiki canım karın düştükten sonra hemen doğum olmuyor
GirlandBoy_Mom 2Princess1Mom amin kuzum bugün 36 oldum korkum yok daha sadace 1 hafta daha dursa güzel olur
2Princess1Mom GirlandBoy_Mom Benımde son 2 haftam sezaryen için ama sancılarım çıkıyor belki 2 hafta bile duramıcaz. 🥺
2Princess1Mom GirlandBoy_Mom 25-40 arası oynuyor canım. Gün verilmedi 30 Haziran’da gideceğim o zaman belli olacak ama hemen Temmuz’un başına verecek. 38 de alırım dedi çünkü. Yine acil birşey olursa 30 haziranı bekleme erken gel dedi. 🥺
Melissayda @GirlandBoy_Mom ay geçmiş olsun canım inşallah çabuk toparlar 🙏 bizde iyiyiz şükür iki çocuklu hayata alışma evresi
GirlandBoy_Mom Melissayda inşallah kuzum sağol🤲🏻 alışırsınız inşallah belki zor olacak ama beraber büyüyücekler öyle düşün