Ddm28 GirlandBoy_Mom panik olmayın hiç 🌸 kızım şu an 4 aylık karnım aşağıda duruyordu benim hep hatta 7 aylık gebeyken birisi senin doğumun çok yakın diye korkuttu beni son ayımda bebek doğum pozisyonu alınca iyice aşağıda duruyordu tabi ama 38+3de sezaryen ile zor doğdu dahada dururdu karnımda yoksa 😄🌸
Seelinimo Yahu benimde karnım aşağıda ve 28+5im. Hemen doğuma yormayın. Kontrole git canım sen. Herkes bana da karnın aşağıda doğuma az mı kaldı diyor oysa daha çok var
GirlandBoy_Mom Seelinimo 2 . Gebeliğim canım belkide ondan indi aşağıya gerçi doğuma da az var zaten karın inince bebekde kanala girmiş diyolarlar ama bilmiyorum
Meriveannesi GirlandBoy_Mom yaa canım haftalar iyi ama öyle düşünelim bir hafta daha sabırlı olurlarsa daha iyi olur 😅 dınlen bolca bana da diyolar inmiş diye 🥲
Deleted33000 GirlandBoy_Mom kilosu da güzelmiş annesi korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah kuveze bile gerek olmaz doğduktan sonra
GirlandBoy_Mom Deleted33000 şuan 3 250 falan vardır diye tahmin ediyorum canım 37 de doğsa yine sıkıntı olacağını sanmıyorum
Deleted33000 GirlandBoy_Mom yok aşkım bişey olmaz inşallah haftan güzel artık şöyle böyle derken gününü doldurursun sende benim gibi
07-humeyra GirlandBoy_Mom sizin tam donmus mu benim syrekli donuyor ne zaman yerlescek acaba sezeryana kalmak istemiyorum
Deleted33000 GirlandBoy_Mom bende aynıyım canım b lekelenme devam ediyor bide Nisan gelir de anlamazsam diye aklıma takılıyor bı sancı oluyor bı geçiyor beklemedeyim bakalım 38+0 olduk bugün yarında evimde tadilat başlatıyorum kapılarım değişecek artık daha fazla beklemek istemedim
Deleted33000 GirlandBoy_Mom evet valla çok zorlanıyorum artık bide en ağır zamanlarım sıcaklara denk geldi