GirlandBoy_Mom Deleted33000 bende aynıyım canım 2 gündür oturamıyorum bile inşallah canım 1 hafta daha dursa başka bişey istemiyorum kilosuna en son bakılmadı 33+6 da 2567 gramdı canım
Deleted33000 GirlandBoy_Mom kilosu da güzelmiş annesi korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah kuveze bile gerek olmaz doğduktan sonra
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom inmiş gibi duruyor çiçeğim ama Allah’ın izniyle zamanında gelir şükür artık 36 olcan yada oldun museninki sanki hep öyle değil miydi
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi bugün 36 oldum kuzum inmemişti bu kadar baya aşağıda duruyor bana göre
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom merak etme canım seni iki hgta idare eder annessi ondam sonra daha gelsin zaten 🤤 en zor haftalar geçti gecen doktorum demişti 36 gelen bebeği durdurmayız korkma dikkar et yorulma zamanında gelir Allah’ın izniyle 🤲🏻♥️
07-humeyra GirlandBoy_Mom evet bende bacak agrilari cok vardi 5 aydan sonra ama 1 haftadir dayanilmiycak gibi sizde oylemi kalcadan vuruyor
Meriveannesi GirlandBoy_Mom canım inmiş birden mi oldu fark ettin yoksa çevredekiler mi fark etti bana da dediler inmiş diye ama 😌 1hafta daha beklesin bebişler sonrası olsun deriz 🌸🌸
GirlandBoy_Mom Meriveannesi çatı muayenesinden sonra farkettim canım indi birden bire çevremdeki herkes de söylüyor
Meriveannesi GirlandBoy_Mom yaa canım haftalar iyi ama öyle düşünelim bir hafta daha sabırlı olurlarsa daha iyi olur 😅 dınlen bolca bana da diyolar inmiş diye 🥲
Kubra0021 Eslem2112 karnının inmesi bebeğin kendini doğuma hazirlamisiymis zaten az kaldı benim 33 haftada inmişti şuan 38 olduk elhamdülillah